Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ennen yhteydenottoa, ota esille asiakasnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta.

Yhteystiedot:
Neuvoset Fysio
Maakuntakatu 13
96100 Rovaniemi
Y-tunnus: 1635595-7


  1. Tilausvahvistus
    Tilaukselle lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää seuraavat tiedot:

    • tilausnumeron
    • tilauksen sisällön
    • tuotenumerot
    • tuotteiden hinnat ja kokonaishinnanTilausvahvistus lähetetään asiakkaalle myös postitse tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille mikäli otat yhteyttä Asiakaspalveluumme.
  2. Maksutapa
    Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

    Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

    Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

    Pankkimaksut
    Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

    Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

    Luottokorttimaksut
    Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

    Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

    Mobiilimaksutavat
    Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

    Pivo
    Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

    MobilePay
    Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

    Masterpass
    Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

    Siirto
    Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
    OP:n yleiset euromaksuehdot
    Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
    Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

    GSM-maksu
    Ainapay
    Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

    Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

    Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

    Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
    Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
    Enintään kaksi ostosta päivässä
    Ei toimi prepaid-liittymillä
    Lisätietoja: aina.fi

    Lasku- ja osamaksupalvelut
    Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

    Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

    Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

    OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

    Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
    collector.fi
    jousto.com
    mash.com/fi
    webpay.svea.com/fi

  3. Toimitusaika
    Tilausten toimitusaika on pääsääntöisesti 2-14 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tuotteen esittelysivulla.
  4. Kuljetukset
    Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, on vastuu Illicostoren. Ota välittömästi yhteyttä Asiakaspalveluumme, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
  5. Palautusehdot
    Tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Tuotepakkaus ei saa olla vahingoittunut.Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä Illicostoren Asiakaspalveluun ja tarkista palautusoikeutesi – näin säästät aikaa ja vältyt turhilta visiiteiltä postitoimipisteessäsi. Asiakaspalvelusta saat tarkat ohjeet asiakaspalautuksen tekemiselle.
  6. Takuu
    Kaikilla tuotteilla on 12 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu. Mikäli takuu on pidempi kuin 12 kuukautta, on asiasta mainittu tuotesivun infokentässä. Kuitti toimii takuutodistuksena.
  7. ErimielisyydetErimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.